Bilety można nabyć w postaci klasycznej w punktach sprzedaży w największych polskich miastach, w tym w salonach Empik. Ich lista znajduje się pod adresem: https://www.ebilet.pl/punkty.php
Można też kupić i wydrukować bilety domowe – równoznaczne z kartonikowymi.
Najważniejsza informacja, którą podkreślają organizatorzy: chcąc zapewnić jak największej liczbie osób możliwość obejrzenia pokazów na własne oczy utrzymują cenę biletów na takim samym poziomie jak w trzech poprzednich edycjach AIR SHOW. Bilet ulgowy kosztuje 30 złotych, bilet zwykły 40 zł.
Informację o ofercie można znaleźć pod adresem
https://www.ebilet.pl/szukaj.php?t=k&eq=Dow%F3dztwo&x=0&y=0
Bilety ulgowe mogą nabyć uczniowie i studenci (do 26 roku życia) – wstęp z takim biletem możliwy po okazaniu ważnej legitymacji. Bilety ulgowe przysługują także emerytom i rencistom – wstęp na lotnisko z takim biletem również tylko z ważną legitymacją.
Natomiast wstęp darmowy przysługuje dzieciom do lat 6, kombatantom wojennym (z legitymacją), umundurowanym żołnierzom służby czynnej i poszkodowanym weteranom zagranicznych misji naszego wojska (po okazaniu legitymacji), osobom z orzeczonym znacznym stopniem niepełnosprawności i ich opiekunom (dawna I grupa inwalidzka) – po okazaniu legitymacji.
Z ciekawostek tegorocznych pokazów warto wymienić "bombardowanie" pola walki. 22-23 sierpnia samoloty bojowe naszych Sił Powietrznych ponownie zasymulują atak na cele naziemne czyli misję Close Air Support.
Organizatorzy zapowiadają każdego dnia dwa następujące po sobie „bombardowania” – jedno wykonają piloci myśliwsko-bombowych Su-22 z 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego ze Świdwina, a drugie piloci F-16 z 2 Skrzydła Lotnictwa Taktycznego. Ten pokaz oczywiście najlepiej będzie widoczny od strony publiczności, zgromadzonej na płycie lotniska.
W rzeczy samej podczas przelotu nad lotniskiem tych samolotów zdalnie zdetonowane zostaną beczki wypełnione łatwopalną cieczą. Odstęp między poszczególnymi detonacjami w serii wyniesie tylko 02, sekundy, więc fotografowie muszą wykazać się refleksem.
W dniach treningów poprzedzających AIR SHOW również będzie trenowany ten element, ale w ograniczonej formie, gdyż jego celem będzie tylko koordynacja współdziałania lotników z pirotechnikami na lotnisku. W celu ograniczenia zagrożenia pożarowego przestrzeń wokół strefy „rażenia” zostanie wykoszona i odpowiednio oborana, a ewentualne zarzewia ugasi zastęp strażaków, czuwających nad przebiegiem „bombardowania”.