Najważniejsze zmiany:
- Od poniedziałku, 16 marca wszystkie wnioski i pisma będzie można składać wyłącznie w punkcie podawczym mieszczącym się w Biurze Obsługi Mieszkańca na parterze urzędu od strony ul. Kilińskiego. Do odwołania Biuro będzie czynne tylko do godz. 15.30;
- Do odbioru lub przyjęcia pism w uzasadnionych przypadkach będą proszeni pracownicy komórek organizacyjnych, w tym celu będą proszeni o zejście do Biura Obsługi Mieszkańca i udzielenie wszelkich informacji;
- Wejście do budynku UM od strony ul. Żeromskiego będzie dostępne dla pracowników urzędu za wyjątkiem osób, które będą chciały załatwić sprawy dotyczące odpadów komunalnych (pok. nr 3) oraz klientów Delegatury Urzędu Wojewódzkiego i innych jednostek znajdujących się w budynku od strony ul. Żeromskiego;
- Wejście do budynku UM od strony ul. Niedziałkowskiego będzie dostępne tylko dla interesantów Oddziału Spraw Obywatelskich delegatury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego (paszporty) oraz Instytutu Pamięci Narodowej;
- Wejście do budynku UM od strony ul. Staszica zostaje zamknięte;
https://www.cozadzien.pl/radom/koronawirus-urzad-miejski-wprowadza-nowe-procedury/63455
- Wydział Windykacji przyjmuje interesantów na parterze budynku przy ul. Reja (w przystosowanym pomieszczeniu, odizolowanym od pozostałych pracowników w godz. 7.30 - 15.30). Ponadto poborcy pracujący w terenie w najbliższych dniach będą dokonywali czynności na miejscu w biurze, a w uzasadnionych przypadkach, za zgodą dyrektora Wydziału, podejmą pracę w terenie;
- Wnioski w sprawie wydania decyzji potwierdzającej prawo do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, dodatku energetycznego, Karty Dużej Rodziny, Karty Rodzina Plus, Karty Rodziny Osoby z Niepełnosprawnością oraz Radomskiej Karty Seniora można pobrać i złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańca w budynku od strony ul. Kilińskiego 30;
- Biuro Działalności Gospodarczej i Zezwoleń przyjmuje interesantów w budynku Ratusza przy ul. Rynek 1;
- Zmieniają się zasady obsługi interesantów w Urzędzie Stanu Cywilnego i Wydziale Spraw Obywatelskich. Petenci będą przyjmowani wyłącznie na parterze w budynku przy ul. Moniuszki 9, w godzinach 7.30 – 15.30 w pokojach: Nr 2 -Wydział Spraw Obywatelskich – zameldowanie, wymeldowanie, pobyt stały i czasowy, wydawanie zaświadczeń, Urząd Stanu Cywilnego – umiejscowienie zagranicznych aktów stanu cywilnego, wydawanie aktów stanu cywilnego, Nr 8 - Urząd Stanu Cywilnego praca referatów: urodzeń, zgonów, małżeństw, Wydział Spraw Obywatelskich – przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych, Nr 9 - Wydział Spraw Obywatelskich – wydawanie dowodów osobistych;
- Centrum Organizacji Pozarządowych informuje, że Fundacja Academia Iuris zawiesiła porady prawne do odwołania. Z kolei wszystkie osoby, które w tym czasie chcą rozliczyć swój PIT Centrum Organizacji Pozarządowych zachęca do skorzystania z portalu www.podatki.gov.pl, gdzie wystarczy się zalogować, sprawdzić swoje dane i kwoty umieszczone na zaznaniu, a następnie wysłać PIT ektronicznie. Kontakt z COP: [email protected], za pośrednictwem strony www.facebook.com/centrum.ngo oraz telefonicznie 48 36 20 492;
- W miarę możliwości spotkania i wezwania zostaną przełożone na późniejsze terminy;
Wszystkich interesantów Urzędu Miejskiego oraz miejskich jednostek prosimy o to, by w miarę możliwości załatwiać sprawy drogą elektroniczną korzystając z platformy IBOM www.ibom.radom.pl lub telefonicznie.
Informacje na temat zmian w organizacji obsługi interesantów będą aktualizowane na bieżąco.