Abriga funkcjonuje na radomskim rynku od dwóch lat, to firma kosmetyczna tworząca produkty najwyższej jakości. W Abriga pasjonaci branży beauty, z ogromnym zaangażowaniem, tworzą piękne produkty premium. Siedziba firmy mieści się w Radomiu, ale jej kosmetyki sprzedawane są na całym świecie: w Brazylii, Peru, Meksyku, Kolumbii, Indiach, Malezji, na Tajwanie, w Rosji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Rumunii, Bułgarii. Dla Abrigi to ludzie są najważniejsi. Indywidualne podejście do pracowników, realizacja wyznaczonych celów i niebanalne projekty sprawiają, że główne cechy firmy to: perfekcyjny design, dbałość o szczegóły oraz efekt WOW! Nowoczesna filozofia firmy sprawia, że produkty są naprawdę wyjątkowe.
Produkty najwyższej jakości
Abriga kreuje produkty najwyższej jakości, czyli kosmetyki z linii premium. - W tworzeniu marek najważniejsze są dla nas detale i design. Na każdym etapie tworzenia projektu działamy z niezwykłą starannością. Stale szukamy lepszych rozwiązań, możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy prekursorem w branży. Naszą pasją jest radość z odkrywania i dostarczania piękna, co doceniają klienci, dziennikarze, blogerzy i influencerzy – przyznaje Paulina Makowiecka, szef marketingu.
Firma nie posiada własnych laboratoriów, produkcję swoich kosmetyków zleca kontraktowo firmom zewnętrznym, ponieważ zależy jej na osiągnięciu jak najlepszego efektu końcowego oraz dopracowania produktów w najdrobniejszych szczegółach. – W zależności od wybranego kosmetyku wybieramy firmę, która nam ten produkt wyprodukuje. Jeżeli chcemy wyprodukować najlepszy na świecie peeling, bo takie zawsze mamy założenie, że to ma być kosmetyk najlepszej jakości, szukamy firmy na świecie, która robi najlepszy peeling. Szukamy firm, które dopracują nam recepturę tak, że tak będzie naprawdę wyjątkowa i najlepsza na rynku – tłumaczy Anita Dobrzycka, dyrektor Abriga Polska.
Firma ma w swojej ofercie szeroką gamę produktów naturalnych do pielęgnacji ciała czy włosów oraz akcesoriów do makijażu. Produkty są bezpieczne, nietestowane na zwierzętach. - Zawsze przykładamy dużą wagę i staranność w dobieraniu składów produktów – przyznaje szefowa działu marketingu. Kosmetyki są dedykowane osobom, które cenią sobie dobrą jakość i design. Można je nabyć w sieci Douglas, Super-Pharm czy Nutridome. Kosmetyki są sprzedawane nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.
Nowoczesne zarządzanie
Wyjątkowość firmy polega także na kreatywnym zarządzaniu, bowiem Abriga to przede wszystkim świetny pracodawca. - Nie ma tu stricte określonej hierarchii, jaką dostrzegamy w normalnych korporacjach. To co łączy nas, to kultura organizacyjna. Pracujemy przede wszystkim zespołowo – podkreśla Paulina Makowiecka.
Wartości, którymi kieruje się zespół określony jest w systemie czterech wartości - CODE, czyli Constant Learning, Open Communication, Design&Details, Effect WOW. - Wyznaczyliśmy sobie najważniejsze wartości, którymi staramy się żyć – przyznaje Anita Dobrzycka. Warto wspomnieć również o inicjatywach społecznych, które podejmują pracownicy Abriga. - Akcja oddawania krwi w Mobilnym Punkcie Poboru Krwi RCKiK pod hasłem „Łączy nas KREW, która ratuje ŻYCIE”, zbiórka karmy, akcesoriów i środków czystości dla czworonogów z radomskiego schroniska, czy piknik dla podopiecznych z radomskiej pieczy zastępczej, to przykłady pięknych akcji społecznych. Pracownicy Abriga mają we krwi wychodzenie z inicjatywą i przy wsparciu zarządu realizują swoje pomysły, z których jesteśmy bardzo dumni – dodaje Dagna Ważyńska, z działu komunikacji.
Jak przystało na prężnie rozwijającą się firmę, Abriga zatrudnia ludzi, którzy mają wiedzę i kompetencje w zakresie nowoczesnego marketingu, komunikacji i reklamy. I takich ludzi, także poszukuje do swojego zespołu – otwartych, kreatywnych, ambitnych, którzy chcą poszerzać swoje horyzonty. – Zależny nam na tym, aby dotrzeć do ludzi i pokazać im, że w Radomiu też znajdują się firmy prężenie rozwijające się i działające nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym. Wszystkich, którzy poszukują wyzwań i mają kompetencje marketingowe zapraszamy do współpracy – mówi Paulina Makowiecka.
Obecnie firma zatrudnia 140 pracowników. Abriga stawia sobie bardzo konkretne i ambitne cele. Dąży do tego, aby do roku 2040 być jedną z 10 najlepszych firm kosmetycznych na rynku.