Sprawny Peron to aplikacja stworzona z myślą o zapewnieniu komfortu podróżnych. Narzędzie umożliwia przekazywanie informacji o usterkach oraz stanie czystości na peronach, drogach dojścia na perony, a także przejściach nad i pod torami zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Jak działa aplikacja?
W przypadku zauważenia usterki, np. awarii windy, nagłośnienia, wyświetlaczy czy zaśnieżonego peronu, podróżny może w szybki sposób dokonać zgłoszenia nieprawidłowości. Po uruchomieniu aplikacji należy wybrać z listy stację lub przystanek. Data i godzina jest uzupełniana automatycznie. Lokalizację można również łatwo wprowadzić z wykorzystaniem kodów QR, które znajdują się na wszystkich plakatowych rozkładach jazdy. Wystarczy w aplikacji kliknąć ikonkę symbolizującą kod, a następnie zeskanować ją aparatem telefonu. W kolejnym kroku należy wybrać z dostępnych opcji konkretne miejsce występowania usterki oraz wybrać z listy rodzaj nieprawidłowości. Opcjonalnie można szerzej opisać usterkę oraz dodać obrazujące ją zdjęcie. Krótki proces kończy wybranie opcji „Zgłaszam usterkę”.
Aplikację Sprawny Peron można bezpłatnie pobrać z Google Play lub Apple Store.


![Suski rozsierdzony na sejmowej komisji. "Z debilami pracować nie można. Do widzenia, debile" [WIDEO] Suski rozsierdzony na sejmowej komisji. "Z debilami pracować nie można. Do widzenia, debile" [WIDEO]](https://static-radom.cozadzien.pl/data/articles/sm-16x9-suski-rozsierdzony-na-sejmowej-komisji-z-debilami-pracowac-nie-mozna-do-widzenia-debile-1766071052.jpg)













Napisz komentarz
Komentarze