Konferencja skierowana jest do nauczycieli szkół specjalnych, ogólnodostępnych i przedszkoli, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, logopedów, psychologów, dyrektorów szkół, pracowników uczelni pedagogicznych oraz rodziców dzieci ze spektrum autyzmu. Organizatorzy - Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu (ul. Lipska 2) we współpracy ze Stowarzyszeniem Pomocy Niepełnosprawnym ,,Do Celu” - zapraszają wszystkich zainteresowanych; informacje można uzyskać pod numerem tel. 48 366-41-31 lub za pomocą e-maila: [email protected].
Wydarzenie rozpocznie się o godz. 9 we wtorek, 1 kwietnia od wystąpienia Żanety Kawałek, dyrektorki Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych i zaproszonych gości. Potem prof. dr hab. Anna Zamkowska, dziekan Wydziału Filologiczno-Pedagogicznego i kierownik Katedry Pedagogiki Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego powie o projektowaniu uniwersalnym w edukacji dziecka ze spektrum zaburzeń autystycznych. Zaplanowano także wykład Joanny Mikołajczyk - analityczki zachowania, superwizorki BCBA/PLT, Fundacja SCOLAR pt. ,,Wartości współczesnej stosowanej analizy zachowania i ich przełożenie na terapię i uczenie osób z autyzmem”. ,,A jak ty myślisz? O różnicach w myśleniu autystycznym i nieautystycznym oraz skąd się biorą kłopoty” to z kolei tytuł wystąpienia Joanny Burgiełł- Szkiel -psycholożki i psychoterapeutki, prowadzącej prywatną praktykę. Beata Mendygrał-Lewicka - prezeska PSTIS SI opowie o zaburzeniach integracji sensorycznej u dzieci ze spektrum autyzmu, a dr Nela Grzegorczyk-Dłuciak ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, analityczka zachowania, terapeutka i superwizorka behawioralna będzie mówiła o zachowaniach problemowych uczniów z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną i o tym, jak radzić sobie z nimi w warunkach klasy szkolnej.
Zakończenie konferencji, która odbędzie się w Zespole Szkół Muzycznych (ul. 25 Czerwca 70), przewidziano na godz. 15.20.
Patronat nad konferencją sprawuje Rekord Grupa Mediowa.















Napisz komentarz
Komentarze