Korzyści ze sklepu internetowego:
- Bezpośrednia, spersonalizowana komunikacja z Twoimi klientami
- Większa lojalność i utrzymanie klientów
- Pełny dostęp do informacji o kliencie (e-mail, przeglądanie/historia zakupów)
- Szybsze rozstrzyganie sporów
- Zoptymalizowane decyzje biznesowe, operacje, produkty i usługi
- Zachowaj 100% swoich przychodów ze sprzedaży
- Odporność na firmy i produkty kopiujące
- Pełna autonomia biznesowa (Ty ustalasz zasady)
Powody, dla których użytkownicy chcą kupować rzeczy online:
Darmowa dostawa
Prosty luksus bezpłatnej wysyłki może być różnicą między zakupem online a zakupem ekwiwalentu w sklepie. Z punktu widzenia sprzedawcy, zapewnienie bezpłatnej wysyłki może również skłonić kupujących do większych zakupów i „zrównoważenia” kosztów dostawy.
Niższe ceny
Cena jest jednym z najsilniejszych czynników wpływających na decyzję konsumenta o zakupie: podczas zakupów online 70% konsumentów wybiera tańsze produkty.
Wygoda
W 2021 r. wygoda nadal będzie złotym standardem. 37% konsumentów twierdzi, że ich wydatki online wzrosły w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2020 r. — nawet jeśli ogólne wydatki spadły. Konsumenci preferują zakupy online wyłącznie dla wygody. W ciągu kilku minut możesz zamówić produkt, potwierdzić płatność i sprawdzić status wysyłki w zaciszu swojego domu lub na dłoni.
Porównanie cen
Prawie 3 na 4 konsumentów staje się bardziej świadomy tego, gdzie wydają pieniądze (offline i online).
Więcej opcji produktów
Konsumenci chcą łatwo porównywać produkty według ceny, recenzji i funkcji i stają się bardziej wyczuleni w procesie wyboru produktów. W przypadku prawie wszystkich kategorii produktów konsumenci wolą robić zakupy online, aby uzyskać większą różnorodność. .
Rabaty
Dzięki zakupom online konsumenci mogą łatwo wyszukiwać oferty, dołączać do programów z nagrodami i otrzymywać informacje o promocjach bezpośrednio do ich skrzynek odbiorczych.
Jaki jest więc główny powód, dla którego konsumenci kupują od określonej marki? Na pierwszym miejscu są konsekwentnie niższe ceny niż konkurencja i najwyższa jakość w porównaniu z konkurencją, a zaraz za nią dobra obsługa klienta.
Szybka wysyłka
Konsumenci chcą, aby ich produkty były dostarczane jak najszybciej. 48% kupujących online jest gotowych zapłacić dodatkowe pieniądze za szybszą wysyłkę, a niektóre marki są bezpłatne.
Zobacz opinie
Dowód społeczny również mocno wpływa na podejmowanie decyzji przez konsumentów. 71% kupujących jest pod wpływem produktu z najlepszymi ocenami i recenzjami, a 68% kupujących jest pod wpływem opinii zawierających zdjęcia lub filmy. Akt opinii crowdsourcingowych daje sprzedawcom internetowym duży wzrost wiarygodności, budując zaufanie między innymi konsumentami a produktem.
Znajdź nowe marki
Konsumenci zwrócili się do sprzedawców internetowych, aby zbadać ich możliwości. Tylko 12% konsumentów nigdy nie szuka nazw marek, a 19% konsumentów zawsze szuka konkretnej marki. Przeglądając opcje produktów, kupujący mogą szybciej znajdować nowe marki i nawiązywać z nimi relacje.
Nawet przy mniejszych budżetach konsumenci nie chcą poświęcać szczegółów — i nie muszą. Niezależnie od tego, czy chodzi o cięcie kosztów, weryfikację zakupów za pomocą dowodów społecznych, czy dostawę czegoś (lub często wszystkie powyższe), zakupy online.
Jak wspomniano powyżej zalety i powody sklepu internetowego, Huawei store to świetna platforma, na której użytkownicy mogą kupować produkty. Wszystkie urządzenia Huawei są dostępne w sklepie Huawei. Sklep Huawei oferuje zniżki na różne produkty. Główną cechą sklepu Huawei jest plan ratalny. Możesz kupić produkty w 20 ratach, które są bardzo odpowiednie dla użytkowników.