Albumy lotnicze na stulecie „polskich skrzydeł”
Z okazji 100-lecia lotnictwa wojskowego ukazało się wiele wartościowych wydawnictw poświęconych tematyce lotniczej, w tym albumów z bogatym materiałem fotograficznym. Wśród nich są: album historyczny „Siła nośna” wydany nakładem Wojskowego Instytutu Wydawniczego, „Wysokie loty” opracowany i wydany przez Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej, jest pokłosiem sesji Air-to-Air, które organizowane były w ostatnich latach przez rzecznika Dowództwa Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych znanych fotografów lotniczych, jak Sławek Hesja Krajniewski, czy Piotr Łyskowski. O wydawnictwo w polsko-angielskiej wersji językowej pokusiło się również Wydawnictwo Kagero. We współpracy z, obchodzącym w tym roku dziesięciolecie, 4. Skrzydłem Lotnictwa Szkolnego stworzony został album poświęcony „Orlikom” i „Biało-Czerwonym Iskrom” zatytułowany „Duma Polskich Skrzydeł. Zespoły akrobacyjne 4. Skrzydła Lotnictwa Szkolnego”.
Medale, karty pocztowe i specjalne „jednodniówki”
Dzięki współpracy z Pocztą Polską ukazał się folder okolicznościowy z kartami pocztowymi upamiętniający sławnych polskich pilotów wojskowych. Dodatkowo, specjalne wydania jednodniowe Polski Zbrojnej na okoliczność Centralnych Obchodów Stulecia Lotnictwa Wojskowego oraz AIR SHOW 2018 uświetniły wydarzenia w Dęblinie i Radomiu.
Przemysł wsparł AIR SHOW i 100-lecie lotnictwa wojskowego
Bogactwo publikacji nie byłyby możliwe do zrealizowania bez wsparcia parterów, zwłaszcza sponsorów strategicznych, którymi byli” PGZ, BGK i PKN Orlen. W najbardziej prestiżowe wydarzenie lotnicze w Polsce zaangażowało się także wiele innych firm: Grupa WB, Lockheed Martin, Leonardo Aircraft i PZL Świdnik, PZL Warszawa Okęcie, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Agencja Mienia Wojskowego, LS Airport Services i LS Technics, Hyundai - oficjalny Partner Samochodowy AIR SHOW 2018, LOT AMS, Northrop Grumman, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe i Wojskowy Inspektorat Techniczny Uzbrojenia. Organizatorzy podjęli współpracę ze znanymi markami jak: Coca-Cola, Tyskie i Red Bull oraz Buskowianka.