Do 23 marca trwa w radomskim Leclerc festyn poświęcony przedsiębiorcom zaproszonym do programu „Producenci Lokalni”. Oprócz prezentacji znakomitych regionalnych wyrobów przewidziano także degustację i sprzedaż w atrakcyjnych cenach. Produkty wszystkich lokalnych dostawców biorących udział w akcji zostaną wyeksponowane na głównej alei sklepu.
To już kolejne spotkanie poświęcone radomskim i mazowieckim producentom
oraz dostawcom. Przedsiębiorcy, współpracujący z hipermarketem E.Leclerc w ramach programu „Producenci Lokalni”, zaprezentują swoje własne wyroby. Uczestnicy festynu będą mieli okazję nie tylko poznać przysmaki charakterystyczne dla Radomia i okolic, lecz także wziąć udział w ich degustacji.
Rozpoczęty w kwietniu 2012 roku program „Producenci lokalni” ukierunkowany jest na wspieranie lokalnych producentów, co w konsekwencji przyczynia się do rozwoju lokalnego rynku. W programie biorą udział głównie małe i średnie firmy, funkcjonujące w oparciu o rodzinne tradycje. Są to przedsiębiorstwa z branży m.in.: mięsnej, garmażeryjnej, nabiałowej, browarniczej, piekarniczej przetwórstwa owoców i warzyw, a także z branży kosmetycznej. Dzięki programowi mają możliwość współpracy ze stabilnym odbiorcą, zwiększenie swojej konkurencyjności, poszerzenie produkcji i wzrost zatrudnienia.
- Radomski E. Leclerc, podobnie jak pozostali partnerzy akcji, jest firmą lokalną, płacącą podatki
w Radomiu, tworzącą miejsca pracy dla mieszkańców regionu. Staramy się wspierać rodzime firmy, będące najbliżej Radomian. Dzięki temu mamy wpływ na rozwój gospodarczy naszego regionu a także tworzenie nowych miejsc pracy – mówi Thomas Renard, dyrektor E.Leclerc w Radomiu, pomysłodawca akcji. W swoim działaniu stawiamy zarówno na współpracę biznesową jak i na działania społeczne uczestnicząc w wielu akcjach charytatywnych oraz wspierając radomski sport – dodaje Thomas Renard.
Festiwalowi Producentów Lokalnych towarzyszyć będzie okolicznościowy katalog zawierający prezentację rodzimych produktów wraz ze specjalnymi promocyjnymi cenami. W ramach programu, E. Leclerc, przez cały rok, w swych katalogach reklamowych umieszcza produkty dostawców lokalnych, a na terenie hipermarketu produkty Lokalnych Producentów są dodatkowo wyeksponowane i oznaczone oraz promowane przez środki audiowizualne znajdujące się na hali sprzedaży.