Gwiazdki, czyli tzw. śnieżynki standardowo nie są wyświetlane w okresie zimowym. Zaczęły być znów pokazywane przed długim weekendem majowym. Oznaczają one, że dany pojazd wyposażony jest w klimatyzację. Aktualnie klimatyzacji nie posiadają jedynie najstarsze modele autobusów.
Oznaczanie pojazdów może pozwolić uniknięcia nieporozumień pomiędzy pasażerami a kierowcami. Zdarzały się przypadki, gdy ktoś domagał się włączenia chłodzenia w autobusach niewyposażonych w klimatyzację (mylono z nią butle CNG na dachu).
Trzeba tu podkreślić, że gwiazdki informują o wyposażeniu autobusu w klimatyzację, a nie o tym, że jest ona akurat w danym momencie uruchomiona. Chłodzenie włączają i wyłączają kierowcy - w zależności od tego, jaka temperatura panuje na zewnątrz.
W spornych sytuacjach można kontaktować się dyspozytorami firm przewozowych. Jeśli więc w autobusie oznaczonym w systemie gwiazdką nie będzie włączona klimatyzacja, warto najpierw poprosić kierowcę o jej uruchomienie, a gdy to nie pomoże, należy zadzwonić do odpowiedniego dyspozytora, podając numer taborowy autobusu (trzy- lub czterocyfrowy, znajdujący się w kilku miejscach wewnątrz pojazdu).
Ikonka karty płatniczej to prostokąt z zaokrąglonymi rogami oraz poziomym paskiem magnetycznym. Dzięki takiemu oznaczeniu pasażerowie wiedzą obecnie, że dany autobus jest wyposażony w kasownik z możliwością zakupu biletu za pomocą karty płatniczej. W takie urządzenia są wyposażone wszystkie pojazdy elektryczne (kursują one przede wszystkim na liniach 1 i 3, ale pojawiają się także na liniach 7, 9 czy 12) oraz nowe autobusy przegubowe (kursują one głównie na liniach 4, 7, 9 i 17). Wszystkie następne pojazdy, które będą kupowane w przyszłości, będą wyposażone w kasowniki z ekranem dotykowym. Funkcję płatności kartą ma wyłącznie pierwszy z nich, ten pomiędzy pierwszymi a drugimi drzwiami. Można w ten sposób bezgotówkowo kupić bilet jednogodzinny albo dobowy. W trakcie kontroli należy przyłożyć kartę do bezpiecznego czytnika kontrolerskiego, który sprawdzi tylko token takiej transakcji.
Obydwa piktogramy pojawiają się w bezpłatnej aplikacji myBus, na mapie sieci komunikacji w internecie - na stronie rkm.mzdik.radom.pl, a także na tablicach przystankowych Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej.
W Radomiu nie wyświetla się natomiast piktogram wózka inwalidzkiego, który symbolizuje autobusy niskopodłogowe. Taka ikonka jest w niektórych miastach, ale u nas nie ma takiej potrzeby, bo wszystkie pojazdy są przystosowane do przewozów pasażerów na wózkach. Od kilku lat 100 proc. radomskiego taboru stanowią autobusy niskopodłogowe.