Firma oferuje swoim klientom najwyższej jakości prywatną opiekę medyczną. W związku z szybkim rozwojem, w styczniu 2016 roku Medicover otworzył w Radomiu swoje Centrum Kontaktu z Klientem. Radomskie Contact Center jest drugim w strukturach firmy – pierwsze mieści się w Kielcach i istnieje już ponad 10 lat.
Radomska lokalizacja w ciągu 1,5 roku zbudowała silną pozycję na lokalnym rynku pracy. Obecnie pracuje w niej ponad 100 osób, w tym konsultanci obsługujący pacjentów, liderzy zarządzający zespołami, specjaliści ds. szkoleń, jakości, procesów, pracownicy IT oraz administracji. Pracownicy doceniają doskonałe warunki pracy – nowoczesną powierzchnię biurową Radom Office Park w sąsiedztwie Galerii Słonecznej, w najbardziej prestiżowym biurowcu w Radomiu.
- Z uwagi na nieustannie rosnące zainteresowanie prywatną opieką medyczną wśród dużych firm i osób prywatnych liczba pacjentów Medicover Polska dynamicznie rośnie. Dotychczasowi i nowi pacjenci oczekują szybkiego i łatwego dostępu do wysokiej jakości usług medycznych, a my im to zapewniamy. Nasza firma planuje kolejne rekrutacje pracowników również w Radomiu - mówi Leszek Żebrowski, Dyrektor Contact Center Medicover. - Praca w Centrum Kontaktu z Klientem Medicover to świetna okazja do poznania specyfiki prywatnej opieki medycznej na światowym poziomie. Nasze Centrum to doskonałe miejsce do zdobycia szerokiej wiedzy i umiejętności, które mogą być furtką do awansu w strukturach zespołu lub kontynuacji kariery w innych działach Medicover Polska - zaznacza Leszek Żebrowski.
Pracę w Contact Center Medicover podejmują osoby w różnym wieku i z różnym doświadczeniem. Są osoby, dla których jest to pierwsza praca, nie brakuje studentów studiów zaocznych, a znaczną grupę tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, które postanowiły spróbować pracy w nowej branży. Konsultanci doceniają charakter pracy, której głównym celem jest pomaganie pacjentom w dobraniu najlepszego rozwiązania dla ich potrzeby medycznej oraz umówienie terminu spotkania z lekarzem. Komfort pracy wspierają jasno określone zadania, przejrzyste zasady wynagradzania i premiowania oraz zdefiniowana ścieżka rozwoju. Nowo zatrudniane osoby mają od początku zapewnione wsparcie swoich przełożonych oraz pracowników zespołu szkoleń w zakresie poznania procesów i produktów oraz zasad obsługi pacjentów Medicover. Ogromnym atutem jest rodzinna atmosfera panująca w zespole, chęć wzajemnej pomocy i wspierania się w realizacji zadań. Niezwykle ważna dla pracowników jest również wiarygodność Medicover Polska jako pracodawcy, silna pozycja rynkowa oraz przestrzeganie wysokich standardów etycznych.
Osoby zainteresowane zatrudnieniem w Centrum Kontaktu z Klientem Medicover mogą przesyłać swoje CV na adres: [email protected] lub poprzez formularz na stronie www.medicover.pl/o-nas/kariera.