Odwołanie wizyty umożliwi zapisanie kolejnej osoby czekającej np. na zarejestrowanie samochodu lub odbiór dowodu osobistego. Przypomnijmy, że Urząd Miejski prowadzi już bezpośrednią obsługę interesantów, ale nadal obowiązują rygory sanitarne. Obsługa jest prowadzona wyłącznie w wyznaczonych punktach i po uprzednim umówieniu terminu spotkania. Klienci Urzędu są zobowiązani będą do stosowania indywidualnych środków ochrony (maseczka, rękawiczki). Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
Zadania poszczególnych Wydziałów i Biur są realizowane w następujących punktach:
· w budynku przy ul. Moniuszki 9 w zakresie spraw prowadzonych przez: Urząd Stanu Cywilnego - tel. (48) 36 20 219; Wydział Spraw Obywatelskich - tel. (48) 36 20 382 lub (48) 36 20 664; Biuro Miejskiego Konserwatora Przyrody tel. (48) 36 20 575; Wydział Bezpieczeństwa, Zarządzania Kryzysowego i Ochrony tel. (48) 36 20 571; Biuro Ochrony Danych Osobowych tel. (48) 36 20 837;
· w budynku przy ul. Kilińskiego 30 przez pracowników Wydziału Komunikacji w zakresie wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych parter pok. 37, tel. (48) 36 20 517; (48) 36 20 472; (48) 36 20 606; (48) 36 20 352;
· w budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 – w zakresie spraw prowadzonych przez: Biuro Działalności Gospodarczej i Zezwoleń, tel. (48) 36 20 460; Biuro Obsługi Radomskiej Strefy Gospodarczej, tel. (48) 36 20 866; Biuro Rewitalizacji, tel. (48) 36 20 161; Biuro Rady Miejskiej, tel. (48) 36 20 560;
· w budynku przy ul. Mikołaja Reja 5 w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział Windykacji, tel. (48) 36 20 487;
· w budynku przy ul. Rwańska 16 w zakresie spraw prowadzonych przez: Miejskiego Rzecznika Konsumentów, tel. (48) 36 20 909; Wieloosobowe stanowisko ds. Przeciwdziałania Alkoholizmowi, tel. (48) 36 20 552; Centrum Informacji Turystycznej, tel. (48) 36 20 536;
· w budynku przy ul. Struga 1 w zakresie spraw prowadzonych przez Referat Centrum Organizacji Pozarządowych, tel. (48) 36 20 491;
· w budynku przy ul. Kilińskiego 30 – w pozostałych sprawach realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego parter pok. 19 stanowisko w Biurze Obsługi Mieszkańca, tel. (48) 36 20 181, (48) 36 20 182, (48) 36 20 176, (48) 36 20 177 w tym odbiór dokumentów, po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem danego Wydziału/Biura,
· w punkcie usytuowanym od ul. Staszica, przy wejściu do budynku Urzędu, możliwy jest również odbiór dokumentów po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem danego Wydziału/Biura.
Przypomnijmy, że Urząd Miejski swoje zadania wciąż realizuje w godzinach 7:00 – 20:00 z wyłączeniem przerwy w godzinach 13:00 - 14:00.
Wszelkie dokumenty i wnioski kierowane do Urzędu nadal można składać za pośrednictwem poczty, elektronicznie poprzez platformę I-BOM oraz e-Puap lub umieszczać w urnach podawczych usytuowanych przy wejściach do Urzędu:
- przy ul. Kilińskiego 30;
- przy ul. Żeromskiego 53 (wyłącznie w zakresie deklaracji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi).